HALLO AFRIKA :D

I´m back from my hola period, hur kunde jag lämna hallo afrika? lowlow is a dåååre.
Igår blev det pressning på hökan och hemma hos mig, det var myspys förutom att jag blev kräfta :(
Sen åkte jag, angelica och tove till phagen där vi träffade grabbsen som retade mig och angelica för hur vi pratar, hor jävlar :D.
Men eftersom att vi är så coola så struntade vi i det, sen åkte tove hem och jag, angelica, ken och patrik gick hem till patrik och tittade på en film som angelica och alla turinge barn har gjort..
Den var så skojig att jag började grina, och niclas som hade kommit gillade den också ^^
Sen vandrade vi runt lite ute innan pappa hämtade oss halv 12.

Idag började jag kvart i 1 och slutade 2 och det ändå vi gjorde var att äta glarre men det var gott :)
Sen åkte jag hem och chillade innan det blev phagen idag igen, har ju hängt där hela veckan vafan..
Men idag var vi inte där så länge, åkte 20 i 9 bussen därifrån och tog kvart över 9 bussen till nykvarn och när jag kom hem hade min kära syster fixat soppa till mig, muuuums!
Vi åt och myste till caotey ugly som slutade för en stund sen.

KEN ÄR SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback