Kneg goes deg ;)

haha, där fick jag allt till det :D
Kneg som står för jobb och deg som står för pengar, ja det är precis vad det handlar om.
Här kan man inte sitta uppe hela nätterna eller vara ute med kompisarna och ha ett roligt sommarlov.. nejnej här jobbas det :O jag går upp klockan 6 och kommer hem klockan 4 vilket är lite jobbigt men det lönar sig efter ett tag :)
Jag längtar tills stålarna ramlar in på kontot så jag har råd med det jag vill ha & så ska jag såklart spara lite också.

Vill ha just nu
mobil
kläder
Spara till
fickpengar till utlandsresa i höst
utlandsresa med brudsen nästa sommar

det var väl några saker och det kommer säkert dyka upp en hel del till men sen ska ju pengarna räcka också :O
nu ska jag glo på the next PCD.

louise / i´m the one who wants to be whit you, deep inside i hope you feel it too!

Kommentarer
Postat av: Anonym

with, lär dig

2007-06-28 @ 21:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback