Min bästa vecka på mycket mycket länge :)

Måndagen tillbringade jag i sthlm på skansen med klassen och det var mysigt i det sköna vädret :)
Tisdagen slutade jag 12.
Onsdagen slutade jag också 12 och
På torsdagen så började jag kvart i 1 och slutade 2, det ändå vi gjorde var nämligen att äta glass och fick veta betygen i två ämnen ;)

Men sen kom fredagen och det var min bästa dag på länge ska ni veta..
Först skolavslutning, har nu klarat ett år på vacksta så nu är det bara två kvar ;) sen fikade jag, mamma och angelica på jordgubbar, grädde och glass, mumsmums! Sen drog vi hem till mim dadi där jag var helt ensam, vi lagade mat eller ja jag lagade mat och angelica pressa :O sötnos!
Sen blev det chillkväll med kubb, musik och dans hemma hos mig.. det var helt klart en av mina roligaste kvällar hittills i år.  Tråkigt bara att alla sötisar från södertälje var tvugna att åka hem klockan 1 :(, det ska vi allt ta igen!

I lördags firade vi majsen som nu är 16 år, grattis <3 efter det blev det centralen - mälarbadet - centralen - nykvarn.
Hem till verre efter mycket om och men.. men kul blev det iaf och sen fick vi skjuts hem av tony vid 3 tiden :)

Igår spelade jag minigolf med min syrra och hennes kille och jag var sämst halva rundan men sen kom jag igång och drog i bollen på under fyra slag ^^ de ni haha :)
Sen åkte jag till pershagen och umgicks med alla trevliga männsikor där :)

Veckans bästa: vädret
Veckans bästa nr.2: min chillkväll helt klart!
Veckans bästa nr.3: alla kvällar i phagen
Veckans sämsta: att alla mina sötnosar inte har sommarlov än.
Veckans låt: Date - du är den jag tillhör
Veckans sötnos: KEN
Veckans BUSTED: den går till patrik som ni kan se i min
bilddagbok ( fredag den 8 juni ).

Nu ska jag spela tv-spel med min syster, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback