seriösaste träningen i år, holy crap!

Hade förväntat mig en rolig träning men nejnej, alla vi som var skadade på något vis fick köra rehab träning :O
Visst det var ju bra för min del men inte så jätte roligt om man säger så.
16 varv runt fotbollsplanen
40 situps
40 armhävningar
plankan gånger 6
sen några andra övningar.

Sen var det ju match igår och det gick åt helvete för laget men rätt bra för mig, gjorde 2 av 3 mål :)
Men sen pajade ju mina knän, helt söderskrapade och det ena har gett upp hoppet :O
Och på onsdag är det dags för bänken i div.3 igen, längtar tills mitt inhopp kommer :)
Å justja nu när jag ändå är uppe i fotbolls snacket så kan jag ju tillägga att vi fick våra efterlängtade mjukisoveraller idag :D myyyyyyys!

Tove är tråkig för hon messar med alla och jag får inte vara med :(
Så nu tänker jag börja messa jag också.

skit på rej din rackarns ballongförsäljare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback