slöa lowlow

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men har helt enkelt inte orkat :(
men lite kort om helgen som var iaf..
I fredags spelade jag fotbollsmatch i eskilstuna mot Torshälla och det blev 2-2 ( gjore mål ;D )
Efter det blev det en snabbis ner till gnesta för att fika hos farmor och sen skyndade jag i säng när jag kom hem vid halv 1.

På lördagen var det upp tidigt som gällde för jag hade innebandycup i västergård och det var lite segt eftersom vi bara har tränat en gång sen i början av april  ;) vi kom trea av fyra lag så det var bajs men det var kul ändå.
Det ända som var riktigt surt var väl att det var så fint väder ute, men det fick vi njuta av senare när vi åkte till malmsjön på kvällen. Vi var där i 2 timmar och sen åkte jag, angelica och carina till viksberg för att fortsätta parta ;).

Sov hos angelica och på söndagen vaknade jag halv nio av att solen sken, vi gick upp och käka frulle sen drog vi ner till badet och pressade lite :) jag kan inte direkt påstå att jag fick så mycket färg men lite iaf..
På kvällen tog jag det bara lugnt och det var skönt det.

Det är riktigt jävla härligt att det är så fint väder nu och jag älskar att kunna lägga mig ute på tomten och bättra på brännan som jag gjorde idag efter skolan. Men som sagt så tar det sin lilla tid innan jag blir brownie, kanske till augusti om jag har tur (A).
Ikväll så drog vi till p-hagen och träffade Patrik och co. det var trevligt men alla utom jag och angelica drog därifrån vid 9, tråkiiiisar! Sen åkte angelica hem vid tjugo i 11 och så var jag ensam med grabbsen men jag hade det iaf trevligt :)
Tog 12 bussen hem med resten av brudarna som hade dragit till enhörna, sen på bussen hände det saker som inte ska nämnas här :D.

jag älskar mig själv så jävla stenhårt att jag inte skäms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback