ännu en helg har gått!

Fredag:
det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, inget solande och så träffade jag varken johanna eller antonia menmen..  tänkte att jag skulle ta en skön hemmakväll med lets dance och så :)  men icke sa nicke för jag somnade redan klockan 20.00 (A)

Lördag:
gick upp redan halv 9, åt frukost och pratade lite med mamma! sen gick jag, mamma och hennes kille en promenad med vovven och det var riktigt skönt i det fina vädret. Runt 11 tiden så åkte jag och mamma upp till IKEA där vi köpte lite små saker och en garerob till mig, yeeeeey!  Sen skjutsade mamma mig till västergårdshallen där det blev match mot telge, förlorade men bryr mig inte så mycket om jag ska vara ärlig..
.. sen blev det party at hallons place, mycket trevligt folk och bra musik gjorde kvällen riktigt bra :) synd bara att det blev lite dävet där på slutet (!)  jag och johanna tog som vanligt en kebab med bröd innan halv 2 bussen kom (A) sen gick vi hem till mig och somnade så fort vi la oss i sängen? haha.

Söndag:
Vaknade klockan 10 så då klev jag upp och åt lite frukost medan slöhögen johanna låg kvar i sängen ;)
klockan 11 åkte familjen till badhuset i nyköping där vi tog det lite lugnt och robert och kevin badade som två tokar, haha!  Kom hem för ungefär 2 timmar sen och sen dess så har jag bara tagit det lugnt. får se vad som händer nu ikväll men OC är väl klockan 7? i hope so :) 

7 dagar kvar till idre, lowlow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback