DAGENS LISTA!

Bästa köpet: 4 nya skor, ett halsband och ett diadem idag (A)
Höstens låt: Akon Ft. Eminem-smack that
Roligaste resemålet: dalecarlia inom sverige, helt klart!!!!!!
Bästa bio: linas kvällsbok ;)
Höstens foto: kanske blev det skolfotot? tar ju alltid kort så jag vet inte ^^
Höstens flirt: jadu... haha!
Bästa dagen: 1 december?
Jag har lärt mig: av mina misstag men ändå begår jag dom igen =/
Frisyren: blont, halvlångt med sidbena och sndlugg =)
Väskan: har en massa olika.
Plagget: mina svarta tihgts ofcourse!
Musiken: allt såklart, men inget slår nog hallelujah.
Höstläsning: i don´t read.
Beautyprodukten: aloevera krämerna!
Smycket: pilgrimspluppar och färgade pluppar
Tesort: något lösvikts te med körsbärs smak :)
Skorna: har så otroligt mpnga olika men just nu är det väl de bruna bootsen.

bye, lowlow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback