hos gurrie :)

I lördags blev det fest hemma hos min bästis gurrie :) jag kom dit vid halv 8 och ordnade min första drink på momangen och sen  var partyt igång för min del. Södertälje folket och de flesta andra från nykvarn kom runt 20:00 tiden, det blev en kväll med massa dans, trevligt folk och fylla. haha! lätt en av mina bästa fester och tack gurra för en trevlig kväll, synd bara att det blev som det blev med vissa saker.

   

bild1, daaaans!
bild2, hååångel!
bild3, skitsnack?
bild4, rökppause.

take it eeasy, vi är vana (A)



Kommentarer
Postat av: sandra

woohooo där e ju jag med på bild::D

2007-03-13 @ 21:17:09
Postat av: Johanna

Ursäkta, vilka är det som hånglar hej vilt ? ;) Information I need too know, you know ;)

Postat av: Antonia

johanna sötnos ser du inte det (A) :P

2007-03-15 @ 21:02:47
URL: http://www.antoniai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback