jag tar och..

.. gör en lista eftersom det är urtrist på datakunskapen!


FAKTA

Namn: Louise
Smeknamn: Lollo and Lowlow
Födelsedag: 20 Februari
Bor: Nykvarn
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Blont
Arbete: Skolan och förhoppningsvis ett sommarjobb till sommaren

FAVORIT..

Färg: Svart, det passar verkligen till allt!
Plats: Sandstranden på böda!
Drog: Shopoholic!
Fordon: Moped-Bettan!
Film: So many!
Djur: Vovvsingen och Kissekatterna!
Affär: Åhlen´s city and H&M!
Serie: The OC, NAVY CIS!
Café: Nancys!
Skor: Alla!

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Självklart.
Gnälla: Hmm, jaa.
Skrika: Inside.
Sova: Det är väl rätt så nödvändigt.
Drömma mardrömmar: Det händer.
Drömma sexdrömmar: Har hänt.
Försöka vara annorlunda:
Har aldrig hänt, jag är mig själv.
Klä dig i svart: Ja.
Hata folk: Yes.
Lita på folk: Nej, alla snackar.

NÄR..
Var du på konsert senast:
Augusti 2006, Carola..

Köpte du något senast: Macka och Te i cafeterian idag..
Svor du senast: Idag..
Sjöng du senast: Alldeles nyss..
Klagade du senast: Det minns jag inte, men säkert idag..
Är det sommar: 30+ i luften och 20+ i vattnet..


HAR DU..
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Det hoppas jag inte
Färgat håret: Yes
Brutit några ben: Nej jag har klarat mig
Några piercings: Öronen, Naveln
Egen dator: Jao
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag, mohahahaha
Bra självförtroende: Det beror på
Kysst någon: Absolut

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nyss, till Sandrut <3
Varit kär: Det också
Blivit kär i någon på nätet: Nopie.
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Naaje
Velat vara otrogen: Never ever
Varit otrogen: Nopie

HUR..
Svarar du i telefonen: Ah, louise eller, Ah, hallå
Fördriver du tiden: Framför tv:n & datorn, tränar eller något annat skoj!  
Bäddar du sängen: Inte alls ofta..
Ofta städar du: inte alltför ofta

ÄR DU..
Förstående: Maybe
Öppensinnad: Hmmm
Intressant: Bestäm själv
Smart: Självklart
Barnslig: Rätt ofta
Rolig: Jaduuu..
Pratglad: Det skulle man kunna säga
Hälsosam: Ja det tycker jag (A)
Blyg: Ibland
Lätt uttråkad: Alldeles för ofta
Arg: Japp
Ledsen: Allt för ofta, chicken!
Glad: :)
Pålitlig: Jao
Laglig: Inte alltid (A)
Positiv: Inte för ofta, haha
Bra på att ge komplimanger: Jaaa
Bra på att få komplimanger: Ja, faktikst 
 
VÄLJ..
Katt eller hund:
Hunden - Whisky, Katterna - Tjockis och Bajsen :)
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Vatten
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva

du är utmanad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback