lång ledighet :)

Idag var det sista skoldagen innan Idre. Vi hade bara massa äckel prov hela dagen :(  hoppas att det går bra!
Ikväll blir det förmodligen en massa röööööööj tillsammans med brudarna och sen så ska Johanna und bajskorven angie sova hos mig :) 

På söndag blir det Idre med IHK 1A OCH 1B, kommer hem torsdag den 29/3.
Och sen är vi lediga på fredagen.
ÅH självklart så har alla mina homies här i Nykvarn lov vecka 14 när jag måste gå i skolan, fuckoff!
Men vi går bara måndag-tisdag som heldagar för på onsdag är det matlagning och då slutar vi 12, torsdag-fredag är vi lediga..
Och v. 15 så har vi lov :)
Det betyder att vi har rätt mycket ledigt nu dom här 3 närmaste veckorna, sug på det sötnosar :)

Men nu måste jag börja packa till idre, byyye bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback