linas kvällsbok.

Jag, Antonia och Johanna begav oss till huvudstaden runt halv 7 tiden för att se linas kvällsbok på sergelstorg. Innan bion började strosade vi runt lite inne på åhle´ns och jag som ska spara min pengar hittade så klart en massa fina saker jag genast skulle vilja lägga beslag på! men som sagt det blev ingenting eftersom att jag snålar mig igenom den här månaden ^^.  Bion började 20:20 och den var suuuper bra, skrattade som en tok och skämdes med huvudrollen i vissa lägen men filmen var verkligen sevärd, så den rekomenderar jag er att se fortast möjligt ;)!   Nu ska jag nog ta och lägga mig för jag och Johanna bestämde oss för att gå upp 10 som förra lovet men det blev ju aldrig av så hoppas på att vi kommer upp imorgon.

och jag vill fortfarande påminna er om att min blogg är under uppbyggnad ;) 
- natti natti (S)(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback