lovet


Jag vet att jag borde ha skrivit om lovet tidigare men det är pga. blogg.se som jag inte har kunnat göra det =/.
 
helgen v.8 så var jag bara hemma och tog det lugnt, kände inte direkt för att hitta på något och så var det skönt att vila upp sig :)

  • måndag
  • kom hem från angelica
  • tog det lugnt
  • åkte till mamma
  • var med johanna

  • tisdag
  • sovmorgon:)
  • gick med vovven
  • fixade lite på rummet och bara slappade
  • åkte hem till Lisa på tjejmiddag med brudarna i min klass =)

  • onsdag
  • sovmorgon :)
  • gick med vovven
  • tog det lugnt som man ska göra när det är lov..
  • sen tog jag antonia och johanna tåget upp till huvudstaden där vi såg på linas kvällsbok och den var suuuper bra!
  • kom hem runt halv 1 och då blev det sängen.

  • torsdag
  • sovmorgon :)
  • gick med vovven
  • tog en sväng till mammas jobb
  • tittade på oc/topmodel som jag missade på onsdagen
  • vara med johanna my love :)
  • städade mitt rum..

  • fredag
  • sovmorgon :)
  • var med tove
  • hade tjejmiddag
  • fest hemma hos mathilda

  • lördag
  • sovmorgon :)
  • mormor och morfar kom och firade mig
  • av mormor/morfar fick jag pengar
  • av mamma/robban fick jag pengar, tröjklänning och örhängen
  • av moster fick jag pengar
  • sen orkade jag inte gå ut på kvällen för det var en påfrestande kväll dagen innan ;)
  • så jag titatde på melodifestivalen med familjen, Sanna and Sonja - just love them.

  • söndag
  • gick upp hyffsat tidigt faktiskt ;)
  • tittade på vasaloppet
  • åkte in till södertälje med mamma
  • tog en lugn hemmakväll
  • tittade på dennis slår till igen när jag skulle sova men som vanligt kunde jag inte somna även fast klockan var 12 och jag ville vara duktig och komma i säng någorlunda tidigt (A) men som sagt så gick det inte så bra så jag satte på titanic kvart över 12 och tittade i 2,5 h så jag somnade typ kvart i 3 =/ haha!

lev dagen som om det vore den sista för imorgon kan du vara död / lowlow!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback