party party!

gilrs

Igår så var det skoldag som vanligt sen kom jag hem och tog det lugt, solade lite och fixade mig :) Sen kom Tove och Mathilda och vi begav hos hem till Adde Persson där det blev fest, mycket trevligt! Träffade lite nytt folk och några som man redan kände också och sen så drog jag Ricky och Joel hem till Tarzan där det var lite folk. Vi fick skjuts av några moppepojkar och det var mycket snällt av dom (A) haha, väl hemma hos Tarzan så dyker Belle och Sofia upp så jag pratar lite med dom och sen börjar jag, Ricky och Joel röra oss hemåt.. Kom en bit sen stannade vi och pratade om en massa saker som var rätt intressant måste jag erkänna ;)  Kom hem runt 1.

suckers / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback