Sämsta fredagen ever?

JA vi drar på fest i grusåsen!!!! :D
och så kul blev den kvällen, så fort vi kom innan för dörren ville vi vända om men det kändes så oartigt så vi stannade ett tag men skyndade snabbt iväg till 11 bussen (A).
Då för att vi skulle träffa Chrille och Patrik i nykvarn, såklart så hamande vi uteeee i kylan i döda sandtorp =/..
Jag gav upp hoppet så vi tog halv 1 bussen hem till mig och sen blev det natti natti (S).
usch usch, väldigt tråkig dag måste jag erkänna.

Idag blev det en lugn dag, har packat inför morgondagen.
sen blev det en sväng till badhuset i nyköping också..
Men man måste ju hinna med att träffa vännerna också så jag rörde mig hem till Emma där i stort sätt alla brudar var :)  myyyyys! <3

/ louise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback