som planerat!

Det blev som jag hade planerat igår, jag åkte till farmor på middag och sen tog jag tåget från gnesta till södertälje.. bussen skulle gå om 15 minuter så jag började knalla mot sjukhuset och så ringde jag andreas som kom ut och gick med mig till bussen :) tack för sällskapet!  Hemma hos angelica tog vi det lugnt, provade massa av hennes kläder :) hon har så himla mycket fint (A)  iallafall så gick vi ut på en kvällspromenad med Måns som var en riktigt go kille. satte oss på bryggan och pratade om allt möjligt, riktigt mysigt i mörkret, sen gick vi tillbaka till angelica och nördade lite framför datorn och jag pluggade lite livsmedelshygien eftersom att vi hade prov idag =/.

Provet gick helt okej men det kan ju såklart alltid gå bättre, eller?  aja, det får gå som det går men hoppas på Vg iaf (A). kvällen blir lugn med lite plugg, solandes och kanske en del packandes också?

idre på söndag!
bye slyyyyyyyynor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback