temadag, klättring!

Idag så hade vi temadag och då åkte jag, Janine, Sandra och Sam till klätterverket i Nacka och det säger sig självt vad vi gjorde där ^^  men för er som inte fattar det så var vi där och klättrade :).

Positivt:
det var riktigt skoj
lagomt svårt så att det blev en utmaning

Negativt:
långt att åka
ont i händerna
man behöver arm muskler, vilket jag inte har ;)

När vi skulle åka hem så hamnade vi på fel tunnelbana enligt mig i think (A) vi kände väl för att skynda oss lite så vi tänkte att vi skulle mot gullmarsplan för att det såg bäst ut och jag kände igen det ;) men så var det inte, så vi fick hoppa av där och sen ta rätt tunnelbana mot T-centralen. Det var lite kul men om vi hade tagit rätt från början så hade jag och Janine hunnit med 12:42 pendeln men nääedååå, så nu fick vi vänta tills 12:57 så att jag missade bussen till nykvarn med typ 10 minuter =/ fick vänta på bussen i 20 minuter!
kommer bilder i min
bilddagbok snart.

Ikväll ska jag träna bandyyyyy för första gången på typ 3 veckor och det ska bli skit kul =) måste ju träna upp mig lite inför mora som vi ska till 13 april. lääääängtar!

take care sweeties!


Kommentarer
Postat av: louise

sgdbg

2007-03-07 @ 16:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback