28/5-07

Idag tog jag sovmorgon till halv 12, sen tog jag bussen in till centralen för att åka vidare till mälarbadet där vi skulle vara med klassen.
Det var väl egentligen tänkt att det skulle vara bättre väder för de aktiviteter vi hade tänkt oss, men vi spelade lite beachvolleyboll och sen fick det var nog ;).
Tony och hans kompisar kom ner en snabbis och jag raggade skjuts upp till bussen av Hella som precis har tagit körkort, skönt att slippa den långa uppförsbacken..
Kom hem, åt och tog en dusch för att sedan åka upp till heron med pappa och lillebror.
Vi tittade på POTC 3 och den var sjuuukt bra enligt mig så skyynda iväg och titta på den nu!!!!

Nu sitter jag här och pluggar, usch usch usch.
byebye, lingonpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback