det var den helgen det.

Fredag: började med rätt skön skoldag, satt i datasalen hela dagen och gjorde klart lite arbeten bla. så skrev jag en egen saga. Efter skolan blevdet kaos som uppstod av missförstånd på många håll men som tur var så löste sig allt tack vare mina underbara vänner. Och dom underbara vännerna gjorde så jag fick stressa iordning mig och kasta i mig maten för att ta halv 7 bussen till centralen. men vad gör man inte för sina vänner och en rolig kväll tänkte jag, men näääe där lät dom mig sitta och vänta i en timme :O. jag dampade lite lätt som vanligt men sen så tog vi bussen till p-hagen där vi träffade Patrik, Sb och massa annat folk. Kvällen blev inte som planerat men jag och tove kröka och hade kul ;) Vi tog nattbussen vid halv 3 med viktor, nille, hurtig och josef mot ritorp för att sedan gå ändå till viksberg. dumma som vi var så hoppade vi av i brunnsäng C och gick därifrån. Vi var väl hemma runt 20 i 4.

Lördag: Jag och tove vaknade vid 12 tiden och gick upp, käkade frulle och spelade en omgång alfapet!
Sen skulle vi dra ner på stan och träffa josef och viktor för att käka på nancy´s :)
Det var stekhet sol ute och vi höll på dö av värmen men sen så kopplade vi på smilet och raggade till oss lift ner till centralen, ojojoj vad vågat må jag säga..
Sen blev det nancy´s som planerat och efter det en sväng på stan där jag köpte ett nytt linne från H&M.
Vi tog kvart över 4 bussen till nykvarm och den var proppfull av EMOSAR som skulle till parken för något hålligång, tove gick till sig och jag till mig för att fixa iordning oss.
Sen kom Sb, Patrik och Kim och lite brudar hem till tove för att förkröka innan parken, men när vi väl satt där så insåg vi att ingen av oss hade någon som helst lust att pröjsa 85 spänn för den skiten så vi drog in till stan och kröka vidare hemma hos steph. Det var riktigt trevligt och kvällen slutade med halv 2 bussen för mig och antonia.

Måste bara lägga till att båda kvällarna slutade på kebaben innan vi tog bussen från centralen, och lika gott var det båda dagarna. thanks för bjudningarna grabbs!

Söndag: Jag gick upp halv 12 och käkade lite frulle och chilla ute i sooolen :) Sedan så mötte jag johanna nere på videon där vi köpte SLUSH som dom har börjat sälja vilket är helt perfekt nu till sommarn. Iaf så gick vi till IP eftersom att hon skulle jobba och jag hade match. Matchstart kl.4 mot Värmbol och vi vann med 6-1! själv så gjorde jag två mål om man får skryta, yeeeeeeey!  Efter matchen käkade jag och sen chillade jag och somnade i 40 minuter men uppsatsen skriver inte sig själv så det är vad jag har pysslat med nu ett tag här på kvällen och jag kan lova att jag har en del kvar att skriva. men nu ska jag inte trötta ut er med massa onödigt tjaffs.

puss&smek-lowlows lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback