fotboll

jag orkar inte engagera mig i det här inlägget så jag gör en liten sammanfattning!

* Sov hos angelica igår, somnade kanske runt halv 3 vilket inte var bra för matchen idag.
* 13 mil till vingåker där vi spelade ggr 2 eftersom att vi skulle hem också.
* totalt 26 fucking mil
* vi loosade den där äckliga matchen med 3-0 pga noll vilja?
* Blev kapad - sträckte mig från rumpan till knät och vred foten
* Kunde inte spela lika mycket som det var tänkt, BAJS!
* Inte nog med skadan, blir stämplad också, varje steg jag tar är en pina (!)

behöver jag förklara mer av min dåliga dag eller fattar ni hur illa det var?
något som var positivt var väl att det fina vädret är tillbaka igen
men då kommer det negativa direkt, regn imorgon.
nej usch det här blev ett tråkigt inlägg.
nu ska jag gå ocg lägga mig och titta på förhäxad :)
natti natti (S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback