lista

1.Vem är du? Louise

2. Attityd:
Dryg

3. Ålder:
16

4. E-post:
[email protected]

5. Hemsida:
louisemarielle.blogg.se

6. Du kommer från: Nykvarn

7. Du bor: Varannan vecka hos mamma/pappa

8. Mentalitet:


9. Civilstatus: Singel på fyllan

10. Stjärntecken: Fisk

11. Mac eller PC? PC

12. 1024*768 eller 800*600? den bästa såklart

13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer

4. Din bästa egenskap:


15. Din sämsta egenskap:


16. Husdjur:
katter och vovve :)

17. Familj: skilda föräldrar, två helsyskon och två låtsas.

18. Kroppsdel du har mest nytta av: huvudet

19. Kroppsdel du tycker bäst om: inget är på topp

20. Jag sover: alldeles för lite

21. Djur jag är lik: hellst inget

22. Tror du på något? nej inget speciellet, kanske lite på horoskop

23. Frisyr: inte den jag vill ha!

24. Hårfärg: blond

25. Ögonfärg: ljusblå

26. Längd: 164 cm

27. Väger: 49 kg

28. Skostorlek: 37

29. Gillar: Mina vänner

30. Ogillar: Tråkiga saker

31. Favoritmat: Grillat.

32. Favoritglass:
Twister

33. Favoritdessert:


34. Favoritpizza: goggo´s

35. Favoritdryck: multivitamin

36. Gillar du godis? ja.

37. Isåfall vilken sort? ALLT men jag äter hellre naturgodis

38. Favoritdrink: Drink alá lowlow

39. Favoritfilm:
Det finns för många för att välja men titanic går alltid hem

40. Favoritdag: Fredag/Lördag

41. Favoritklädesplagg: tights och mina mjukiströjar.

42. Favoritbok:
systrar i jeans

43. Musiksmak: Jag lyssnar på allt mer eller mindre

44. Favoritdoft:
min härliga DKNY-apple sen VR-flowebomb

45. Favoritblomma:
Rosor

46. Öl eller vin?
vin "en dagens"

47. Liknar du en kändis? jag antar att du ser mig som en

48. Senast köpta skiva: Sonja Aldén ( Till Dig )

49. Senast film på bio: A night at the museum kanske, kommer inte ihåg (A)

50. Bästa låten i världen:
Mr.Big-hold on, Bon Jovi-bed of roses & hallelujah går alltid hem

51. Senast lästa bok: systrar i jeans skulle jag tro..

52. Favoritförfattare: Astrid Lindgren får det allt bli på den fronten ;)

53. Skriver du dagbok? Yes!

54. Bästa årstiden: ilovesummer.  men jul&födelsedag då är vintern bäst.

55. Älsklingsfärg:
Svart funkar till allt, bara man matchar med någon annat fint!

56. Skulle aldrig ta på dig:
kärringkläder

57. Vad ville du bli när du var liten? det kommer jag inte ihåg

58. Blev du det? jag har en lång tid framför mig

59. Brinner för: livet

60. Sportbil eller familjebil? familjebil, men jag skulle gärna vilja ha en sportis.

61. Katt eller hund? båda.

62. Har du nån nojja? haha, ja det finn det allt.

63. Fobier? ormar och spindlar, usch vad äckligt.

64. Deppig eller glad? för det mesta glad men nu är det lite depp.

65. Politiskt insatt? Nej inte direkt

66. Värdesätter du ärlighet?
självklart

67. Brukar du dra "vita lögner"? ja, men jag ogillar det.

68. Är det ok med vita lögner? det beror på vad det handlar om.

69. Känner du en mytoman? kan hända

70. Har du pojkvän/flickvän? nopie

71. Är du kär? Nej, kanske sexuellt attraherad ;) haha johanna!

72. Hur tidigt stiger du upp? runt 07:00

73. Är det bra eller dåligt? dåligt, vill sova längre

74. Vem/vilka vet mest om dig? secret sisters

75. Gillar du att slåss eller?
det kan vara skoj

76. Vad har du på dig just nu? mjukiskläder, skor och jacka

77. Vad ska du göra ikväll? jag ska parta, eller grilla och chilla

78. När var du senast riktigt full? det var väl hemma hos anton

79. Är du seriös?
inte allt för ofta

80. Hur många handväskor äger du? En hel del

81. Hur många bilar har du/ din familj: 4 hos papi, 2 hos mami

82. Hur många biologiska syskon har du? 2

83. Isåfall, vad heter de? sara & Robert

84. Hur många timmar sover du per natt? 5 kanske

85. Vem är snyggast i världen?
jag själv såklart

86. Vad är du allergisk mot? falskhet

87. Ska du duscha idag? ja, innan utgången ikväll!

88. Vad är det för veckodag? Fredag and i love it

89. Vad är det för datum idag? 25 Maj

90. Vad gör du nästa år? dricker drinkar på Sunny beach

91. Är du likgiltig? hmm

92. Hårdrock eller synth? båda

93. Är du uppväxt i stan eller på landet? landet ;)

94. Har du utländska föräldrar? Nej

95. Gillar du att laga mat? Det kan vara kul om man lyckas med något bra.

96. Märkeskläder eller secondhand?
båda

97. Hur många par skor har du? Alldeles för många skulle jag tro

98. Är du sexuellt frustrerad? nej det är jag verkligen inte

99. Vem är snällast just nu? det säger jag inte :D

100. Var har du ont? i hela kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback