nationella suger puuuuuung.

Började 8:40 med nationella läsförståelse i engelska och jag tror inte att jag behöver säga hur illa det gick.. Direkt efter det var färdigt så blev det hörförståelse i samma bajsämne och om läsförståelsen gick illa så gick det här riktigt useeeelt. Hoppas på ett G iaf för det är fan inte långt ifrån IG nu!
Och inte nog med det, nu kvart i 1 så ska jag ha muntligt prov och gissa vad det är i? JOOO fortfarande äcklig engelska. Det känns ju faktiskt riktigt surt med tanke på att alla som redan har gjort det fick åka hem nu klockan 12  :O.  Ska försöka fjäska lite för Ingrid så kanske det blir 2 bussen iaf (A).

När jag kommer hem så blir det bara att äta lite mat och packa träningskläderna.. sen ska jag hem till towe the fyllostruuuuuler och nöörda lite innan fotbollsträningen.

byebye slyyyyyyyynor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback