planerat blev visst oplanerat ^^

Först så tittade jag lite på premiär serimatchen i div. 4 när mitt lag spelade mot triangeln. Nykvarn vann med 2-0 good job girls! Sen fick jag en über bra idé enligt mig (A) och en hel del andra eftersom att dom hakade på.. Idén var att dra ner till hökan på kvällen, sitta och kröka lite och sådär med brasa och det :) Men när jag och johanna är på väg dit så börjar det regna!! Men vi hade gett oss fan på att vi skulle dit och precis när vi är framme så drar alla =/. Men vi fick med oss Belle och co. tillbaka :) Inte för att det var så jävla kul men men.. Då bestämde jag och Johanna oss för att åka in till södertälje, hem till ante så tony och pelle kom och hämtade oss.. Vi gjorde inte speciellt mycket hemma hos tönten men det var trevligt ändå :) Åkte hem runt 4 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback