VR, my favorite magazine :)

image128Igår kom jag hem till mami och jag har saknat henne men hon var ju såklart inte hemma när jag kom så jag glodde lite på förxäxad (A). Sen kom hon hem och hade med sig my favorite magazine - VR of course! i just love it.
Jag tittade snabbt igenom den och hittade massa skoj, blandannat en ursöt klänning som jag kilade ner på stan och köpte idag ;). Tänker verkligen inte berätta vilken det är för jag ska ha den på avslutningen så håll ut sötisar :).

Jag lider av något hemskt, "pankhet" finns det något som heter så? haha, nej jag tänkte väl det...
Men det är iaf när man har lite pengar och inte vill göra slut på de, känns det bekant? Så är iaf mitt fall, det sinar som bara den i plånboken när jag köper något även fast jag väldigt gärna vill ha det.
Ja så borde det väl inte vara but i can´t help it, I´m stuck in it!



Nej nu ska jag fortsätta slicka i mig min jorgubb/vanilj glass och titta på "du är vad du äter" haha.

hejdååååååh sötnoooosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback