2 November.

Hej alla fans.
Idag vaknade jag klockan 10 och en bra dag kan väl inte börja på något annat sätt än med monopol? Så började iallafall min, min systers och johannas dag. Vi spelade i ungefär 1 timme för sen spelade Sara ut oss med hennes dyrgator, dom börjar på c & n så ni kan ju gissa vilka jag snackar om! Sen åkte johanna hem och jag slingade håret på sara, det blev faktikst ganska bra - lite gult bara (A) hihi.
Sen chillade jag med challe och åkte in till södertälje en sväng. det var tråkigt för jag är fattig så pappa hämtade upp mig och vi åkte till icamaxi och handlade massa godis. mums. Nu ska jag vara söt och gå ut och gå med mig själv.
forever together
ikväll blir det mys hemma hos sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback