at vacksta.

i måndags åkte jag faktikst till skolan och umgicks med pojkarna i ettan. dom är faktikst roligare än dom i tvåan, jag gillar, hihi. Vi tittade på poker fejs och det var jätte kul, eller.. aa skitsamma vi hade inte så mycket annat att göra. Kakan var mycket snäll så han fick massage av mig (A) men kom inte undan helt för han fick ge mig också :D.  Sen sov vi, jag kakan och kristof. kakan somnade fort och snarkade och inte var det tyst heller så jag var tvungen att spela in det på min mobil. det var busigt och alla lyssnade på det igår. sen somnade jag vid 3? typ. var mycket trött dagen efter men jag är cool.

nu ska jag se på bonde söker fru skriver mer om igår och idag later ;)
bye bye lingonpaj


Kommentarer
Postat av: elina

ni verkade ju ha det trevligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback