bästa helgen på länge.

Alltså jag skojar inte om jag säger att det här var en av mina bästa helger för det var det verkligen :)
I fredags var vi några stycken hemma hos Sarah och hade mys, vi tittade på idol och sjöng singstar och såg första snön komma. Sen blev vi mycket glada när sämsta-sam-i-idol åkte ut :D
Jag och johanna blev farcinerade av snön så vi gick ut och tog massa kort och det var skojigt.

Igår åkte jag först till Gnesta för att tända ljus på farfars grav. Det var jättevackert. Sen åkte vi hem till pappas kusin Cilla där vi åt mat :) och jag träffade två av mina 40? sysslingar för första gången i mitt liv. Sen åkte jag hem till Sarah, hon fixade ferre så det blev helgens röj :) Det var faktiskt väldigt trevligt och vi körde bussen&ölspelet. sen lekte vi ngn lek johanna hittade på också, ricky hade inte tur i den. mohahahahha. Jag och emma hittade varandra igen och det känns riktigt bra! och sen slängde man väl ivåg ngt samtal som jag inte minns allt ifrån men det var ganska sött. höhö.  Kvällen blev allt sötare mot slutet och jag kom hem halv 5.
Dök rätt ner i sängen på en gång.
Lovet har gått alldeles för fort men det var ganska skönt att bara ta det lugnt. synd bara att jag inte har pluggat som jag borde ha gjort. fy på mig. Imorgon så är vi back in buisness så att säga. och det finns mycket som ska ske.

Idag så är det min allra bästa väns födelsedag. grattis hjärtat.
johanna fyller 16 :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, någon lek jag hittade på? Hmm.. inte så mycket minne utav :P
en liten ledtråd kanske?
Love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback