det är svårt att vara någon annan när man är född till den man är.

Hej alla fans. wohooo.
Idag hade vi idrott hela dagen, eller ja nästan iallafall för vi hade ett läxförhör och jag var dålig. tror att jag svarade på 4 frågor själv och frågade om resten hiho  :D  men sen tränade vi inför öppet hus och nattinnenbandyn det var mycket kul :)  jag älskar att leva.
när jag kom hem tittade jag på tonårsliv med lindsay lohan, den var sevärd så se den om du inte redan har gjort det förstås ;)?
nu leker jag med min älskade vän johanna och vi ska öppna skvallersnacket och du får inte vara med!
alltså jag hade kul men nu ska jag se idol. byeee

ser ni min nya fina blogg :) jag blev lycklig när rebecca hjälpte mig.
tack rebecca, det blev jätte fint

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, det var så lite så älskling(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback