fredag hela veckan.

Igår var skolan ingen höjdare direkt, jag brukar gilla fredagar men igår gick allt så segt. bläääää.
Sen lekte jag med johanna och vi tittade på idol och fredag hela veckan. Christoffer åkte ut och det var väl ioförsig rätt men tyckte nog att andreas borde ha åkt före. Och seriöst, vad fan gjorde clabbe där? han är bara en tönt så usch vad pinsamt för han. Sen tittade vi på fredag hela veckan och det var första gången jag såg det men oj så jag garva, höhö. och bara för det så måste ni få en skön liten repris av det roligaste.

STEKARN.  vs PROGRAMLEDAREN.
P: jaha, vad har du gjort idag då? 
S: äh du vet, jag träffade en bankman och snackade lite om att ta ett lån å sådär..
P: okej! så vad blir det, ska du köpa ny bil eller lägenhet?
S: Nej, du vet chacka ny vinterjacka! 
så jävla klockren, jag garvade tills jag nästan dog.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback