KORPEN!

hejsan hoppsan.
igår var jag på min morfars 70års fest där jag och sis hjälpte till med diverse ( fint ord ) höhö.
Det var tervligt och vi åt mycket god mat och tårta. sen dukades fikat av och whiskeyn åkte fram, alltså fulla gubbar kan vara riktigt roliga men nog om det.. tog mig därifrån vid 12 tiden och vidare till pappas kompis som fyllde 50 :) stannade där nån timme innan jag kom hem vid 2.

idag har jag bara tittat på massa filmer och tv, ganska mysigt såhär på en söndag :)
sen bestämde jag och en av mina väldigt nära vänner att vi skulle ta en promenad och prata ut om livet, det var jätte mysigt :) tack för trevligt sällskap antonia.
hon berättade blandannat att några av våra kompisar har dragit igång ett korepnlag i innebandy :D jag blev väldigt lycklig eftersom att jag och johanna har pratat en hel del om det.  och första träningen är imorgon så det ska bli väldigt kul faktikst.  jag längtar redan.

men nu ska jag se klart svalan, katten, rosen, döden
på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback