mitt liv som popstjärna.

Jag har tänkt att skriva i flera dagar men jag har verkligen inte orkat :(
I lördags var vi i Mariefred och krökade med massa nytt folk och det var jätte trevligt, sen åkte vi till Tim u på efterfest och det var trevligt det också. 
"vad är det för en dag, är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är........"
-
farsdag
- värsta bakfylledagen i mitt liv.
jag pratar alltså om söndagen.
det kändes verkligen som att jag skulle dö hela dagen men sen blev det iallafall lite bättre mot kvällen så jag åkte hem och firade pappa på farsdag :)

i måndags gjorde jag ingenting speciellt och igår så var jag på fotbollsmöte!
vi har fått en ny tränare och han verkar faktikst riktigt bra, hoppas att han är det :)
så nu är det dags för mig att börja träna ordentligt om jag ska lyckas ta en plats i år vilket jag hoppas på.
idag var jag lat (A) eller okej, jag hade ont i magen så jag var hemma från skolan och det var skönt..
Sara var ledig från jobbet så vi tittade på film mitt liv som popstjärna med hilary duff, åååh den var verkligen min stil. jättebra. 
http://youtube.com/watch?v=Os7jn3Ixg3Q  gå in och titta :D  vackert faktikst.

nu ska lillebror ha datorn, bajsa på han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback