öppet hus.

Det var lite långtråkigt att vara själv så länge på skolan igår men sen kom mina sötnosar så då blev det kul :) Vi spelade biljard och tog massa kort ;)  med kristofs kläder på oss :D mohahahahaha. Sen tittade vi lite på idol men gav upp för att titta på the contract som var värdelös (A).  vi hade faktiskt jätte kul på kvällen och jag somnade runt halv 5 vilket var lite tungt med tanke på att jag vaknade 7 igen..  Menmen det är smällar man får ta här i livet!
Sen körde vi genrepet och det gick mycket bra för mig :) det var skönt så man blev lite lugnare till showen.
haha trodde jag, jag var hur nervös som helst och det var inte kul men det löste sig :).
Och så måste jag påpeka att ludde var schtekig med sitt backslick ^^

min dator gillar inte mig just för tillfället så det går inte att ladda upp bilder men det kommer i min bilddagbok.
louisemarielle

goodbye assholes


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du är en bajskorv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback