punkrockers at nattinnebandyn :)

Hej min kära bloggläsare :) jag är ledsen att ni har fått vänta så länge på ett nytt inlägg men nu är "I´m back".
Igår var det nattinnebandy på vacksat och det var riktigt kul!  Jag och Janine åkte hem till mig efter skolan och som vanligt blev det operation lowlows garderob för att hitta kläder till kvällen och vi lyckades bra :)  Sen lekte vi och hade skoj, fixade en maskot också   tuffe  .
Sen åkte vi till skolan och spelade lite biljard och hjälpte alla andra med deras make-up. Klockan 22:00 drog matcherna igång och vi spelade våran första match mot tomtarna, vi ägde mohahahahaha! 

Jag kommer inte ihåg vad det blev i våra tre gruppspelsmatcher men vi vann iaf gruppen och gick vidare till semi som vi också vann.. Och sen stog vi där igen "the giants vs punkrockers" i final. tyvärr förlorade vi med 2-1 men vi hade kul och det är det som räknas =) .
Matcherna var väl klara runt 3 halv 4? och då var det raka vägen in i duschen och sen ner i sebbes säng för att se film.  Och vi hade jätte mysigt, verkligen! Jag sebbe och dave delade på en 90säng och backe låg på ett liggunderlag på golvet. han sa att han hade det myspys men det har jag svårt att tro höhö!
iaf så var det väldigt svårt att sova för vi svettades som grisar. 

Nog om det, jag orkade inte med skolan idag så jag stannade i sängen hela dagen :)  lyckades sova 1 timme också. det var skönt.

Ikväll blir det hemmakväll framför tv:n.    idol   och   fredaghelaveckan.

image169
THE PUNKROCKERS
Sandra, Lina, Jag och Janine.
Madde, Carro och Ranja saknas på bild.

See you bitches!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SNYGGGGGGGGASTE BILDEN,
odi. jag hejjar på dig och din babe :)
det vet du, älskar dig enoooooormt!

2007-12-01 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback