dirty dancing :)

idag var det rätt chill i skolan och vi fick sluta tidigare, redan halv två :)
jag åkte he mpå min slöa moped och gosade med min kissemiss..
men sen ville jag se på film, det blev dirty dancing för den är muuums.

btw, johanna du som brukar snoka i min blogg :)
om du hinner göra det innan jag ringer dig så undrar jag om du vill gå på friskis och svettis, hiho :D
du vet, det är dags att påbörja beach08 kroppen.
känner inte ni andra ångest nu inför vintern?
det gör iaf jag, fyfan för att sitta hemma och fetta på helgerna och usch för att vara ute och festa.
nej nu blir det till att ta tag i livet, are you with me?

jag tänker skåla med johanna på kryssningen för ett sundare liv :)
och det är förresten på lördag vi åker, längtar.

lovers
bye babes

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, sötnos! Men som jag redan sagt så är jag lungt på ;)
Haha, sitter på datakunskapen och skrattar så klassen undrar vad jag håller på med ;D
Längtar jag också! :D Love you babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback