en lista sitter aldrig fel :)

Ta alla låtar du har på datorn, sätt dom i en playlist, tryck på blanda och sedan tryck på nästa låt vid varje fråga för att se vad svaret blir.

1.Hur mår du idag?
James Blunt - Goodbye my lover


2.Kommer du komma långt i livet?
Take on me (techno remix)


3.Hur ser dina vänner dig?
Björn Rosenström - Nu du kärring


4.Kommer du gifta dig?
Mimikry - En flicka som är stark


5.Vad är ditt livs themesong?
Mr.Big - To be with you


6.Vad är din livshistoria?
Cascada - Everytime we touch


7.Hur är skolan för dig?
Carola - A kiss goodbye

8.Hur kan du komma framåt i livet?
Rihanna - Umbrella

9.Hur kommer imorgon vara?
Byz - Hey där

10.Vad är det bästa med dina vänner?
Moby - In my heart


11.Vad finns i lager för nästa vecka?
Carola - Du lever inom mig


12.Vilken sång beskriver dig bäst?
Fame - Säg att du stannar kvar

13.Hur är det med ditt liv?
Patrik och Lillen - Vifta med händerna


14.Vilken sång ska spelas på din begravning?
Terry Linen - The worlds great


15.Hur ser världen på dig?
Dj.gaz


16.Kommer du ha ett lyckligt liv?
Björn Rosenström - Bira låten

17.Vad tycker dina vänner om dig?
Carola - Vem kan älska mig


18.Har du en djup och mörk hemlighet?
Justin Timberlake - Cry me a river

19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Sonja Aldén - Här står jag

20.Hur kan jag göra mig själv glad?
Danny Saucedo - Tokyo


21.Kommer jag någonsin ha barn?
Cher - If i could turn back time


22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Bonnie Tyler - Turn around


23.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Danzel - Pump it up


24.Vad är några tips till mig?
Sommarpojkarna - Ooops, vi gör det igen


25.Hur kommer jag att bli igenkänd?
Mitt lilla fejs och jag


26.Vad är din danssång?
Agnes Carlsson - For love

/ ja endel låtar passade väl in lite halft ;) men andra, no thansk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

moahha 17, skön. Fast stämmer ej. Älskar dig gumman

2007-10-22 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback