god natt, eller god morgon? välj själv anuuuus

Imorse väckte mamma mig 20 över 7 och då insåg jag att jag ALDRIG skulle hinna med bussen som gick 10 i 8 så då fick jag lite små panik och samtidigt var mamma snäll som sa att hon kunde skjutsa mig. jag blev glad.
Gick upp och gjorde iordning mig och åkte till skolan halv 9 eftersom vi började 20 i? eller nej just det jag glömde att vi inte hade första mattelektionen så vi börjadeju såklart klockan 10! aja okej det var väl inte så farligt, jag fick äntligen tid till att plugga lite på naturprovet, well plugga? om plugga och biljard är samma sak så gick det bra..
Aa, och sen kommer lina vid 9 typ och berättar att vi inte har någon matte alls, oj vad kul att jag började klockanhalvfuckingjävlaett!!! jag dog och blev as sur för vi fick inte göra provet tidigare än hal 1 heller så inte fan kunde man ta en tidigare buss, nej halv 1 till 20 i. kul dag.se

Efter skolan åkte jag till toves muppskola wb, jag skulle tönta mig med dom på deras engelska men fick jag det? svar NEJ.
jag dog igen men sen hittade jag en snygging som ville leka lite med mig och då blev jag glad :)
jag tror förresten att han heter conny och att vi precis har pratat i 4tim och 20min, undra om jag kommer somna imorgon på engelskan..
Sen lekte jag med tove och vi snackade bara en massa skit, det var mumsigt och nu ska jag borsta tänderna så jag hinner sova lite innan jag ska till min damp skola.

och vet ni, imorgon slutar jag 12 så jag är lycklig.
då ska jag och sandra tatta i södertälje för jag vill shoppa, yes yes yes yes yes!
sen ska vi tatta vidare hem till henne för jag ska sleepa där, yeeeey.
okej, det här blev kanske långt och tråkigt, men det är connys fel för jag kom av mig.

godnatt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback