hos sandra <3

Heeeeeeeej anusar :D 
va kul att ni läser det här, speciellt mitt nya fan conny :)
Jag tänkte iaf berätta att vi hade samtal med våran eng lärare idag och hon var jätte nöjd med min insats eftersom att jag rent ut sagt suger på engelska och så läser jag engelska b! kan man bli mer korkad? nej precis, och conny jag vet att du tycker att jag är dålig men min lärare tycker faktiskt att jag är bra :D sen så slutade jag klockan 12 och då åkte jag och sandra in till södertälje och gick runt som två nötter, mumsigt var det!
Jag köpte en tröja från vero och ett par strumpbyxor från åhléns, kändes bra att få in lite nytt i garderoben.
Sen träffade jag en snygging på centralen och han är ganska omtalad i min blogg just nu så jag antar att ni vet vem det är?  och för er som är tröga så heter han conny och är snigg.
And after that åkte vi home till sandra där vi proppade i oss massa mat sen pluggade vi faktikst lite också. Sandra var duktig men inte jag :(   Och så hade såklart idiotjäveln träning utomhus!!!!!! mina tår dog och det var inte kul :(
men nu har dom vaknat till liv igen och det är bra.

nu får jag jävligt gärna hoppas att ni tyckte om mitt inlägg så kommentera era surkna jubelidioter.
och btw, imorgon så börjar jag 11 och slutar runt 1 och sen är det looooooov.
då är det raka vägen hem till mami, saknar henne lite.
men nu så tänker jag dra, okej? aa just det, hejdåååååå.


Kommentarer
Postat av: Antonia

fuck u, jag vill också ha sköna tider ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback