kryssning

aa okej då var det dags igen, kryssning till åland med bästisen :)
do you like me song haaa?
aja iaf, jag och johanna sticker till åland idag och det ska bi mumsigt.
jag längtar mycket mycket .

och om ni vill veta så har jag tappat bort min moppenyckel så alla som inte lider med mig är dumma :(
angelica du är en skit som bara la ut bild på johanna din rööööv men okej jag älskar väl dig iaf då.
nu sitter jag här med min söta kissemiss, och han vill sova tror jag.

igår så dampade jag och det var kul för nu är jag argggggh och sen fick jag ett gulligt sms av mysterious m det var gulligt.
men nu ska jag packa vidare , bye bitches

Kommentarer
Postat av: Janine

Älskling Pälskling (L) Får prata sen (L)

2007-10-13 @ 23:07:19
Postat av: louise

ja det får vi absolut göra och jag berättade ju aldrig klart om kryssningen måste göra det imorgon! älskardig också sörru.

Postat av: Felicia

fan va kul me kryssning!:)

2007-10-15 @ 18:52:08
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback