mums

Idag försov jag mig men jag missade bara ett jobbigt motionsgympa pass så det gjorde ju inte så mycket (A) iaf, slutade klockan 4 och då mötte jag min babe johanna på stan. vi åt på nancy´s och sen lekte vi med conny calle och dick. det var mumsigt, vi spelade maja och jag var grym som vanligt. höhö.
Det var mycket jobbigt att gå hem till conny för det fanns många jobbiga uppförsbackar bara så ni vet.. Och just det, vi tittade på american pie (band camp) och det var engelsk text, tror ni att jag var bra på att fatta eller? nej precis, as dålig men visst det var rolig :) jag och johanna åkte hem med 10 bussen det var tråkigt.

Nu gosar jag med min lilla kisse, han är jätte gosig och vill sova tror jag?
och imorgon ska jag leka med conny :) han är söt!

PUSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Towe

Haha din majaloooser !

2007-10-24 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback