sikab.

Ja du läste rätt, det står bakis baklänges höhö :D
och det var precis vad jag var efter lördagen, vi hade fotbollsavslutning och lagfest :)

  • träffades i klubblokalen klockan 5 där vi pratade om året och lite sånt. och så blev det prisutdelning!
  • jag blev skyttedrottning :)
  • sen bar det av till terrassen där vi åt tillsammans med herrlaget.
  • efter det åkte vi in till stan, hem till nina där det var fest på g!
  • vi sjöng singstar och hade det trevligt.
  • och just ja, jag provade typ halva ninas garderob så jag blev naken-lollo enligt toviie :O
  • jag och mathilda gick hem till henne vid 3tiden och köpte lite kebab på vägen, mums.

tack för en jätte tervlig kväll.
nykvarns sk - damlag, div.3 & div.4

bilder kommer på bilddagboken.se / louisemarielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback