vår vänskap är guld värd

Igår köpte jag och mamma en kisskatt :)
den är jätte söt och heter tiger, mammas dåliga val men men jag tänker kalla han för botte :)
Idag har jag varit jätte lat, eller ja det beror på hur man ser på saken, jag var iaf hemma från skolan och chillade (A)
men nu ikväll så har jag städat mucho mucho in my house, tummen upp av dadi och då är jag nöjd.

Mina underbar nykvarnsvänner, ni vet säkert redan hur mycket ni betyder för mig och ord kan inte beskriva det men om ni läser det här så kanske ni tänker lite på samma sätt som mig?
det fantastiska i våran vänskap är att vi aldrig har varit två eller tre som har fått det att fungera, nej vi har varit ett helt gäng.
alla har inte alltid gillat alla och det har inte alltid varit lätt men trots det så har vi tagit oss igenom de svåra tiderna och i slutändan så är det sånna saker som håller en varmt om hjärtat :)

just like the sun, lights up the earth, you light up my life
the only one, I've ever seen with a smile so bright
and just yesterday, you came around my way
and changed my whole scenery with your astonishing beauty

ah, you coulda make a brother sing,
you ordinary thing, a supernatural being,
I know you are just brighter than the moon
Brighter than the star, I love you just the way you are.


   and you are my African Queens, the girls of my dreams.
   you take me where I've never been
   you make my heart go ting-a-ling-a-ling
   you are my African Queens, the girls of my dreams
   and you remind me of a thing
   and that is the African beauty


men en sak vill jag att vi ska komma ihåg och det är att vi inte ska se tillbaka på våra minnen utan att vi ska se vilken fantastisk vänskap vi har byggt upp tillsammans. det är något få förunnat att ha det vi alla har tillsammans och vad som än händer så är det vår barndom som kommer att följa oss livet ut.
jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Antonia

Och jag älskar dig din "dummskalle" ;) <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback