vill du klinka på en ballalajka?

Igår var det skolfoto med en kompis mitt i pannan :O
trodde att jag skulle dö men visst ;)
det löste sig väl ganska bra ändå!
Sen blev det lite plojbilder och kristof och gänget fick lätt in den skönaste bilden, halvnakna hockeyboys!!

På kvällen åkte jag hem till max och lekte med han sarah, jocke, fredde, emma och kristof :)
vi tittade på en riktigt bra film men jag kommer inte ihåg vad den heter :O höhö!

Idag är det fotbollsavslutning på terrassen och sen bär det av hem till Nina där det blir lagfest (Y)
det ska bli riktigt kul och jag lär blogga mer om kvällen imorgon för nu ska jag till farmor :)

seeeyooouguyyys

Kommentarer
Postat av: Janine

Ja tråkigt att vi inte hann va me på bilden! Hade ju varit såå jäkla kul! :P haha
puss gumsan (L)

2007-10-07 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback