diinii!

Ja, nu sitter jagi nte vid min blogg sida utan nu skulle jag skriva en åt lowlow. Men vad det skulle stå visstye hon inte utan det skulle jag berätta... hmm vad ska jag nämna då.. Ja, vi kan börja med att Johanna är bäst och det vet jag att Lowlow skulle säga om hon var närvarande och nykter, men nu är hon itne något av delarna så ;) Jag är då en av delarna ;) mohahaha
Men för att sammanfatta kvällen innan lowlow kommer skriva ett mer detaljerat inlägg är att både hon och jag lyckades bli Walos Idoler :) Och inte såna sorts Idoler som på tv utan riktiga idoler ;) haha. skööööööönt :)
Men men, nu ligger Lowlow, Tim och Walo och pratade ( inte nu kängre nu är det tyst som graven) och myser och jag vill också vara med :)
Så puuuuuuuuuuuusssssss <3
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback