du är min sköna böna, diniiii ;)

Tänkte börja med att tacka min kära vän johanna för det söta inlägget in my blogg, höhö :)
Och som hon sa så tänkte jag ge er ett lite mer detaljerat inlägg så här kommer det..

  • jag, johanna, towe l och linnéa åkte till södertälje för att? ja just det ingenting så vi åkte tillbaka till nykvarn.
  • bussen körde nästan på en älg, vi blev rädda :O
  • vi gick hem till mig och krökade, det var mys&mums
  • sen vandrade vi vidare till tim u där det var krök, jag&johanna blev walos idoler :)
  • vi träffade massa folk som man inte har träffat på väldigt länge, bla. christoffer och magnus. Då insåg jag hur mycket jag har saknat dom och allt som vi gjort tillsammans <3
  • men alla fick damp så vi gick till macken där folk blev mätta..
  • sen gick vi tillbaka till tim och då hade jag och chrille deeptalk (A)
  • sen blev det bara jag, tim, johanna & walo kvar tillslut och vi hade ganska mycket deeptalk i tims säng
  • men hoppsan, vi somnade visst :O  jag vaknade av att tim vaknade och då var klockan 20 i 4 så då knallade jag och johanna hem till mig och sov!

det var väl ungefär det som hände den kvällen och det var myyys :)
bilder kommer på bilddagboken.se  /  louisemarielle  om några dagar.

Idag har jag spelat match mot triangeln i e-tuna och det gick bajs, vi förlorade med 3-2 även fast vi ägde matchen.
Efter en sugig match blev jag hungrig så vi hämtade mat på terran och det var väldigt gott.

nu ska jag titta på ensam mamma söker så chilla vidare idiot / lowlow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback