fredag, lördag och söndag

Fredagen började lugnt med idrott i skolan :) Sen åkte jag hem och chillade nåra timmar innan det var dags för att äta på nancys med johanna. Vi konstaterade att det var alldeles för länge sen vi var där och drog oss sedan vidare till affärerna för något nytt inköp men lyckades inte hitta något :(  Vi åkte hem till mig för att fixa inför kvällen och sen fick vi jätte bråttom tillbaka till bussen som vi missade pga. johannas busskort! men det löste sig för min papi ställde upp på skjuts till brunnsäng, hurrra.  Skulle nämligen ner till mälarbadet för att våldgästa ciggis som hade KMK "klassfest med krök" höhö.  Våldgästningen gick väl sådär, vi kom nämligen dit innan henne men skit samma, kvällen var helt ok och det var nära på en halv tvåare ;)

Igår, lördag så gick jag upp tidigt :O klockan 9 för att spela match med 92gänget..
Det var borta match och vi mötte triangeln i eskilstuna, eftersom att min tå var cp så var jag inte så säker på att det skulle gå bra men jag lyckades spela igenom hela matchen och göra 1 av 2 mål.
Btw, vi vann med 2-1! 
Och så hade dom en mycket stor buffel till back som mörsaaade sönder min fot, så nu har jag ont i båda fötterna, yeeeey or not  =/ .
Efter matchen åkte jag direkt till Gnesta för att fira famor som fyllde år i Tisdags :) vi gick och åt på en resturang med väldigt litet utbud men jag åt deras planka som var väldigt good!
Sen knallade vi hem till farmor där det blev mumsig efterrätt och släktsnack as always.
Krök på kvällen, ja tack! men nejnej det blev hemmakväll  med fotboll för min del, somnade runt 11 och det var sköööönt.

Idag ville jag sova ut så jag gick ypp vid kvart i 1, muuums muuuums, nu sitter jag här och ska snart pallra mig bort till IP, har bortamatch idag igen..
Oxelösund med div.4 brudarna.

me und ciggen
Ledsen för det är jobbigt långa inlägget men det är okej ibland (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback