How can i try to explain

when you now that it´s not easy to be calm
and i know, somethings going on.
- gaaaah, vilken bra låt det är

Jag kommer säkert nämna tre saker väldigt många gånger i min blogg under en lång tid men det kan inte hjälpas.
nr1: idol är så bra så jag kan dö  nr2: min tå tar typ dö på mig  nr3: jag har en dödslängtan till kryssningen med johanna!  om ni nu la märke till det så har ordet "dö" något med alla sakerna att göra, höhöhö!
Något mer på planeten som behöver tas upp i min underbara blogg, hmmm?
ja visst ja, sandra är typ mums och janine är gooos vilket dom redan visste hoppas jag :D
Sen får jag ju inte glömma min babe tobbe som alltid är söt (A) ( var glad att jag nämde dig i min värdefulla blogg) tihi

Och nu då?! back to business, imorgon är det dags för idre bilderna att komma hem så ni får nog se en hel del av dem i bilddagboken.se / louisemarielle  innan helgens slut.

overandoooooout  / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback