IDOL 2007

Idag var jag hemma från skolan, mådde inte alls bra imorse dvs. halsen mådde inte alls bra!
Men jag gjorde ordentligt med nytta hemma, ändrade om lite i huset och det var faktikst till det bättre :)
Sen kom pappa hem med räkor till kvällen, man måste ju ha lite mys framför tv:n när det är idol premiär :D
Så vi mumsade i oss räkorna samtidigt som vi garavde åt alla sopor och så dregglade jag och johanna lite över erik, han var muuuums i våra ögon :)
image152


Och på tal om johanna, vi drar på kryssning den 13 Oktober :)
now we talking

image151
det var allt för mig, pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och vi kommer ha det jätte kul då! :D Älskar dig bajskorv (L)

Postat av: lowlow

vadå bajskorv :O anuuuus

2007-09-06 @ 21:04:52
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback