KUK kväll vs KUK kväll

Fredagen var en riktig kuk kväll, inte rolig alls men det är smällar man får ta!

Lördagen började med att jag gick upp vid 9tiden för att jobba på lådbilslandet och det gick ganska bra för att vara första gången :) känns iallafall skönt med förändring i plånboken!
Senare på kvällen kom Johanna och Towe hem till mig och vi var väldigt besvärade om vad som skulle hända på kvällen men vi orkade inte med något jävla planerandes så vi drog hem till min dadi och krökade :D
tequila (eller hur det stavas ) race vilket var mycket skoj, höhöhöhöhöhöhöh!
Sen blev det utgång och vi fick tag på towes moppe som vi åkte runt på ett bra tag, ett gott jävla skratt fick vi när det bara gick i 10 i uppförsbackarna ;) och EG badbollen och securitas och allt annat skoj som hände :)
But after that rörde vi oss hem till towe där vi krökade vidare på drinks ala lowlow, och ja, jag är stolt för den var god MUMS!  Och även fast towe redan var väldigt söt så ville hon vara ännu sötare och skjutsa hem oss, då kom vi på att det hade varit en bra KUK kväll, och om ni vill veta vad det betyder så kan ni alltid fråga  ;)

min sötnos sandra blev 17 år också, jag älskar dig väldigt mycket hjärtis <3

Söndagen blev chill at home och på kvällen blev det shrek den tredje på heron med familjen, tummen upp!

Jag orkar inte berätta mer om livet just nu förutom att jag är rålack på alla som bangar lacreme!
fuckyou assholes and goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback