okejråååh

Igår var det OPdagsverke i skolan och det var väl helt okej..
jag och "kartongcarro" hade iaf kul men sen svek hon mig så jag och sebbe tittade på tv istället :) höhö.
Sen blev det välkomstfest för ettorna och det var mys, VIP bordet för oss bruuuds såklart och jag kan lova er att alla glodde på oss minst en gång var men det var kul.
Efter middagen så blev det livemusik med självaste torben vid micken, ojojoj he´s grym :D
Kvart över 10 tog mina kära homiesar bussen hem men själv stannade jag kvar på vacksta för att umgås med mickan och hampus :) vi tre hade det faktikst rätt trevligt i våran pratstund sen kom det 20 pers och fifa var största prioritering helt plötsligt men det var faktikst kul!  och jag blev jätte hungrig men ingen hade mackor :O och så kallade adam mig för cpkärring men det var han som var cp igentligen!  aja, halv 2 fick jag iaf popcorn som mättade lite och det var snällt men sen ville vi sova så jag och adam delade på en fuckingjävla90säng men det var snällt att hayen lånade ut den till oss :D
Men såklart hade jga iget att sova i så det fick bli ett par sjyssta kallingar ochen tshirt av hampus, gulligt av han att låna ut :) höhö!

Idag kan jag ju lova att jag var rätt död coh jag somnade på idrotten, woooopsie daaaaaysi.
slutade två och det var iaf skönt, så när jag kom hem tittade jag på idolreprisen sokm jag missade igår..
eller ja, tittade? jag såg när Evelina sjöng sen somnade jag och vaknade halv 7 igen !
Och nu är det dags att titta hur det går för dom fyra som fick sjunga om..
jag håller iaf stenhårt på marie& amanda på tjejsidan och daniel, andreas & mattias på killsidan såklart!
haha ja det var ju några stycken det där men jag lär ju fasta för någon speciell snart!

pusssssss / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback