så kan det gå

Var hemma idag också men imorgon blir det skola, känner att halsen är redo igen :)
Det har verkligen varit skönt med två lugna dagar hemma och idag sov jag ut till kvart över 1 och då hamnade jag framför tv:n (nya tider sändes och det var mitt gamla favvo program, och jag kan avslöja att jag fortfarande gillar det :D )  Sen fastande jag där och har spenderat den mesta tiden va dagen framför apparaten..
Fast livet kan ju inte alltid bara vara bra och flyta på, nej det måste j ualltid händå något skit också?!
Idag hjälpte min kära syster till, hon klämde nämligen min fot i dörren så jag bröt lill tån, jippie or notnotnot!
Jag som skulle spela match med 92.orna på lördag men det är nog rätt kört om jag säger så :(

Sen blev det såklart idol på kvällen och jag bara älskar det
och förresten, ledsen för min fula blogg - under uppbyggnad

image156
mums vilken säääääxy bild från idrotten i fredags

Kommentarer
Postat av: Rebecca

den var sexxxi;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback