tiden går fort när man har roligt.

I helgen har jag prioriterat fotboll till 100 och det känns riktigt bra faktiskt :)
det känns verkligen som att jag är påväg tillbaka nu efter min svacka det här året..

Fredagen var riktigt mysig med tjejorna, vi åt på nancys och sen gick vi på stan ett tag. Efter det tog vi bussen till Nykvarn då jag johanna och sarah gick hem till mig och tittade på idol och sjöng singstar :)
det var en riktigt trevlig kväll!

Lördag morgonen blev tidig, kvart i 9 var det dags att åka till IP för att sedan åka vidare till flen med 92laget där vi skulle möra dunkers, jag kan inte påstå att vi spelade bra men vann trots allt med 11-0!
Jag kom hem halv 2 och då var det bara till att äta lite snabbt för sen bar det iväg till IP igen, då skulle vi till eskilstuna med div.3 laget :) vi vann även den matchen och den slutade 4-1 till oss, yeeeey!
Sen på kvällen bestämde jag mig för att bara vara hemma men hur slutade det, inte bra alls haha...
nej jag skyndade iväg till 21.00 bussen med syrran sen mötte jag några töntar på centralen och vi åkte till p-hagen där det var väldigt öde så vi åkte tillbaka till centralen där jag lämnade töntarna och åkte till levin där det var krök :)
det var mycket mumsigt och det blev taxi hem kvart i 1 med syrran och hennes kärlek höhö.

Rätt sliten efter lördagen var det dags för match igen på söndagen hemma mot vingåker i div.4 och vi vann med 2-0 och innan den matchen spelade div.3 mot vingåker? och vann med 3-2 så damlaget tog alltså 9 poäng den här helgen, bra jobbat tjejer!

Inte så kul inlägg men jag är helt tom på fantasi :O
fast vill ni veta något som är kul så kan jag väl berätta en mycket kuuuul sak.
jag fick lön idag och studiebidraget är på väg mot kontot, fyfan va mumsigt alltså!

men nu ska jag sluta med det här bajset så bajsa på er lite så hör jag av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback